Skab en PR-maskine med Facebookbegivenheden

Udfordringen

Hvordan får I flere deltagere til jeres motionsløb, bankospil, byfest eller lignende? Plejer I at oprette en Facebookbegivenhed uden at få ret meget ud af det? Mulighederne er langt større.


Det virker!

Jeg har hjulpet en række motionsløb med at få flere deltagere - ofte markant flere deltagere.


Indhold på workshoppen

Der er garanti for tips og tricks, der umiddelbart kan omsættes i praksis.

  • Er aktiviteten unik og attraktiv - og ikke bare en kedelig metervare?
  • Hvorfor er det afgørende at tænke sponsorer og samarbejdspartnere ind fra starten?
  • Hvordan kan vi fange målgruppens opmærksomhed på et splitsekund?
  • Hvilke faldgruber skal vi styre udenom, når vi opretter Facebookbegivenheden?
  • Hvordan lokker vi folk ind på begivenheden?
  • Hvordan lokker vi dem derefter til at tilmelde sig?


Kursusform

På tre timer blander vi foredrag, cases, workshops og vidensdeling mellem klubberne.

Efter kurset er jeg klar til at hjælpe jer videre, hvis der dukker nye spørgsmål og overvejelser op.

Find din workshop her

Kig efter røde markeringer. Flag markerer åbne workshops, hvor alle kan tilmelde sig.

Alternativt kan vi oprette en ny workshop.

Priser (Ekskl. moms)

Priser for antal personer fra samme forening.

  • 750 kr for 1-2 personer
  • 1.050 kr. for 3 personer
  • 1.300 kr. for 4 personer
  • 1.500 kr. for 5 personer

Foreningen, der lægger lokale til, får 50% rabat. De næste foreninger, der tilmelder sig, får også rabat.

Eller få en fast pris på 4.000 kr. for op til 25 deltagere - relevant for specialforbund, idrætsråd, kommuner og lignende.

Målgruppe

Idrætsforeninger med en Facebookside. Hvis ikke I har en Facebookside, anbefaler jeg workshoppen Facebookside - kom i gang.

Bestyrelsen, kommunikationsudvalget, aktivitetsudvalget og lignende.

Det er en stor fordel at deltage flere fra samme forening, så man kommer hjem med samme forståelse for potentialet og mekanismerne.