Rekruttering med Facebookbegivenheder

Trin 5: Inviter folk igen

Vær klar med nye aktiviteter

Når folk har prøver jeres aktivitet og går hjem med et smil på læben, skal I slå til igen. Det er lige der, folk er nemmest at lokke med til flere aktiviteter.

Det betyder, at I i forvejen skal oprette en ny Facebookbegivenhed - eller flere.

Sådan gør du

Overvej, hvad der er næste skridt for jeres potentielle medlemmer. Kan I lave flere ting specielt for dem, eller kan I lokke dem til at prøve jeres almindelige træning?

Umiddelbart efter jeres aktivitet er færdig, laver du et opslag på Facebookbegivenheden og inviterer folk til at svare på den næste Facebookbegivenhed.

Eksempel

Tusind tak for i dag. Vi håber, I hyggede jer og fik sved på panden. Det ser sådan ud på billederne. :-)

Vi har netop oprettet en ny Facebookbegivenhed for vores kommende træning. Følg linket og tryk "Deltager", så får du lidt mere information, når vi kommer tættere på.

Inkluder evt. nogle billeder fra dagen.

Spørg evt. om noget for at få nogle kommentarer

Inkluder et link til den kommende begivenhed.

Book en workshop

Det er ikke svært at komme i gang med Facebookbegivenheder. Guiden her hjælper jer de vigtigste overvejelser og indstillinger.

Det kræver til gengæld stor erfaring at optimere hele processen. Det er et håndværk.

Har I brug for hjælp til at få flere deltagere? Er det en indtægtsgivende aktivitet? Hvor meget ekstra tjener I, hvis vi sammen kan skaffe 20% flere deltagere? Eller 50% flere?