Rekruttering med Facebookbegivenheder

En guide i fem trin

Få flere deltagere til jeres aktiviteter

Alt for få idrætsforeninger udnytter potentialet med Facebookbegivenheder. Mange har sikkert prøvet, men få er lykkedes med det - indtil nu.

Det er et håndværk at optimere en Facebookbegivenhed, men hvis du følger guiden herunder, får du rigelig med viden til at komme godt i gang.

Det er ikke svært, men der er nogle faldgruber og ninja-tricks, du bør kende. Brug knapperne ovenfor til at læse om de fem trin.


Potentialet er stort

Facebookbegivenheder når ud til flere mennesker end opslag på Facebooksiden - hvis du skruer dem rigtigt sammen.

  • Har I plads til flere til jeres eksisterende træninger? Opret en Facebookbegivenhed og nå nemt ud til 1-5.000 personer.
  • Arrangerer I indtægtsgivende aktiviteter? Flere motionsløb har vendt års tilbagegang på få måneder ved at optimere Facebookbegivenheden.

Bestil en workshop

Hvad ville det betyde for jer økonomisk med 10%, 20% eller 50% flere deltagere til jeres vigtigste aktivitet?

På en hverdagsaften kan jeg hjælpe jer med:

  • Optimere aktiviteten, så I rammer målgruppen bedre
  • Oprette Facebookbegivenheden inkl. grafisk assistance
  • Lægge en plan for rekruttering af folk til begivenheden - og til aktiviteten.

I står for det praktiske arbejde efter workshoppen, men jeg står til rådighed for jer, hvis I har spørgsmål eller behov for anden hjælp.

Læs mere om workshoppen Flere deltagere.