Styrk din klub ved at styrke verdens piger

• Arranger en løbeoplevelse i ugen op til Danmarks Indsamling 2. februar 2019.
  • Få værdifuld viden om Facebooks mekanismer og få flere deltagere til jeres løbeoplevelse - helt gratis.
  • Brug den viden til også at få flere deltagere til jeres andre aktiviteter, motionsløb og lignende.

Værdifuld viden om Facebooks mekanismer

I får bl.a. en trin-for-trin guide og løbende sparring med Idræt og Sociale Medier. I får al den viden, der i juni 2018 hjalp Kvindeløbet i Geografisk Have med at knække kurven. Efter at deltagerantallet var faldet stødt fem år i træk, steg det på ét år 41% og resulterede i en øget omsætning på 26.000 kr. Den eneste ændring var en bedre udnyttelse af Facebooks mekanismer. (Ingen annoncer!)

Sammen kan vi gøre en forskel for verdens piger – og samtidig gøre aktiviteterne i din klub mere synlig i lokalområdet. Læs mere ovre på Danmarks Indsamling 2019.

Nysgerrig?

Vil vi høre mere, så udfyld denne formular eller ring eller skriv for mere information. Fang mig på jakob@livetlykkes.dk eller 3025 2310.